Annons:
Etikett: diskussion
LĂ€st 974 ggr
Fredrik1
2018-02-21 18:50

Vill du hjĂ€lpa till?😊

För att fĂ„ denna sida om buddhism mer levande och sprudlande behöver jag er hjĂ€lp!đŸ’Ș😊 -Kanske du gĂ„tt pĂ„ nĂ„gon kurs eller retreat och vill dela med dig av dina erfarenheter? -Kanske du har nĂ„gon frĂ„ga eller nĂ„got du vill diskutera? Alla Ă€r lika vĂ€lkomna att diskutera oavsett om du Ă€r ny till buddhism eller erfaren meditatör. -Du kanske vill förĂ€ndra nĂ„got pĂ„ sidan ? - Du kanske vill hjĂ€lpa till med sidan? Skriv gĂ€rna och diskutera. Sidan Ă€r till för er alla😊

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

  • Redigerat 2023-04-12 12:26 av Niklas
Annons:
Fredrik1
2018-02-23 15:22
#1

Medlems aktiviteten pĂ„ sidan Ă€r lĂ„g. Har ni förslag pĂ„ hur detta kan Ă€ndras😊

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Fredrik1
2018-02-25 02:18
#2

Puff

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Andreas_
2018-02-25 14:20
#3

Ett problem Ă€r kanske att "adminaktiviteten" Ă€r för hög? Du kanske skulle prova med att skriva bara typ ett par inlĂ€gg i veckan ett tag? PĂ„ svenska med tydliga frĂ„gestĂ€llningar att ta stĂ€llning till? SĂ„ kĂ€nner kanske andra ett större behov av att bidra de med? Jag Ă€r ingen stor datoranvĂ€ndare men jag skulle kunna försöka skriva/svara nĂ„gra inlĂ€gg för att fĂ„ igĂ„ng sajten. Du gör ju ett jĂ€ttejobb, sĂ„ det vore vĂ€l fint om det kunde bĂ€ra frukt i lite allmĂ€n aktivitet hĂ€r ocksĂ„! 🙂

Fredrik1
2018-02-25 15:51
#4

#3. Tack Andreas_ för bra förslag! VĂ€lkommen som ny medlem ocksĂ„. Du fĂ„r gĂ€rna, nĂ€r andan faller pĂ„, svara lite pĂ„ sidan om du kĂ€nner för det😊 Jag prövade 2016 att dra ner aktiviteten pĂ„ sidan. Vi tappade dĂ„ en del medlemmar, varför jag ökade inlĂ€ggen igen. Men kanske dags att pröva med lite fĂ€rre inlĂ€gg igen. 😊 Att skriva egna svenska artiklar tar en hel del tid i ansprĂ„k. SĂ„ det kommer ta lĂ€ngre tid dĂ„ den mesta information finns pĂ„ engelska. Om nĂ„gon av er Ă€r bekant med nĂ„gon Dharma lĂ€rare eller dyligt, fĂ„r ni gĂ€rna stĂ€lla ha lite frĂ„gor/svar till hen som vi kan publicera pĂ„ sidan. Vore roligt men en nystart pĂ„ sidan med fler aktiva😊🖒

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Fredrik1
2018-02-27 09:29
#5

Fler förslag?😊

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Fredrik1
2018-03-20 10:27
#6

Puff😊

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Annons:
Upp till toppen
Annons:
Â