Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (60)

Senaste inlÀggen frÄgor-svar buddhism-kalender podden buddhism-högtider introduktion meditationer vardags-buddhism mat döden Äterfödelse buddhismlÀrare daglig-dharma dharma-texter diskussion teman evenemang retreat kurser onlinekurser dokumentÀrfilm tips köptips diskussion engagerad-buddhism frÄgor speciella-hÀndelser theravada theravada-forest-tradition korean-buddhism vipassana vipassana-gruppen tibetansk-buddhism vajrayana bön-buddhism bon-buddhism jonang aro-g-tér-buddhism buddhist-lÀrare tibetansk-medicin pureland-buddhism kinesisk-buddhism soka-gakkai jodo-buddhism shin-buddhism tendai-buddhism won-buddhism shingon-buddhism shambhala-buddhism zen zen-kuanyin-mandala-school hua-yen-buddhism shaolin-chan allmÀn-diskussion triratna sekulÀr-buddhism pemako-buddhism funderingar humor
diskussion

Vill du hjĂ€lpa till?😊

2018-02-21 18:50 #0 av: Fredrik1

För att fĂ„ denna sida om buddhism mer levande och sprudlande behöver jag er hjĂ€lp!đŸ’Ș😊

-Kanske du gÄtt pÄ nÄgon kurs eller retreat och vill dela med dig av dina erfarenheter?

-Kanske du har nÄgon frÄga eller nÄgot du vill diskutera?
Alla Àr lika vÀlkomna att diskutera oavsett om du Àr ny till buddhism eller erfaren meditatör.

-Du kanske vill förÀndra nÄgot pÄ sidan ?

- Du kanske vill hjÀlpa till med sidan?

Skriv gÀrna och diskutera.
Sidan Ă€r till för er alla😊

"Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

AnmÀl
2018-02-23 15:22 #1 av: Fredrik1

Medlems aktiviteten pÄ sidan Àr lÄg.
Har ni förslag pĂ„ hur detta kan Ă€ndras😊

AnmÀl
2018-02-25 02:18 #2 av: Fredrik1

Puff

AnmÀl
2018-02-25 14:20 #3 av: Andreas_

Ett problem Àr kanske att "adminaktiviteten" Àr för hög? Du kanske skulle prova med att skriva bara typ ett par inlÀgg i veckan ett tag? PÄ svenska med tydliga frÄgestÀllningar att ta stÀllning till? SÄ kÀnner kanske andra ett större behov av att bidra de med? Jag Àr ingen stor datoranvÀndare men jag skulle kunna försöka skriva/svara nÄgra inlÀgg för att fÄ igÄng sajten. Du gör ju ett jÀttejobb, sÄ det vore vÀl fint om det kunde bÀra frukt i lite allmÀn aktivitet hÀr ocksÄ! Ler

AnmÀl
2018-02-25 15:51 #4 av: Fredrik1

#3. Tack Andreas_ för bra förslag!
VÀlkommen som ny medlem ocksÄ.

Du fĂ„r gĂ€rna, nĂ€r andan faller pĂ„, svara lite pĂ„ sidan om du kĂ€nner för det😊

Jag prövade 2016 att dra ner aktiviteten pÄ sidan. Vi tappade dÄ en del medlemmar, varför jag ökade inlÀggen igen.

Men kanske dags att pröva med lite fĂ€rre inlĂ€gg igen. 😊

Att skriva egna svenska artiklar tar en hel del tid i ansprÄk.
SÄ det kommer ta lÀngre tid dÄ den mesta information finns pÄ engelska.

Om nÄgon av er Àr bekant med nÄgon Dharma lÀrare eller dyligt, fÄr ni gÀrna stÀlla ha lite frÄgor/svar till hen som vi kan publicera pÄ sidan.

Vore roligt men en nystart pĂ„ sidan med fler aktiva😊🖒

AnmÀl
2018-02-27 09:29 #5 av: Fredrik1

Fler förslag?😊

AnmÀl
2018-03-20 10:27 #6 av: Fredrik1

Puff😊

AnmÀl